♥Lurbe You All Ya~♥

Uploaded with ImageShack.us

♥Xsiau Dai's self-introduction♥

我的照片
Sam Yun -19 2014- -MIA college- -Single- [Thanks for being with me last time]
Art-Dance-Music-Design.
It's my life without reason.
I love it more than I can.
4 parts of my life♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Xsiau Dai's Hits♥

2009/9/17

【鼻血】

今天【17/09/09】
我在上华文课的时候
听到一个很好笑的冷笑话
就笑笑下
鼻子喷出一些东西
起初的我
以为是鼻水

低头一看
做莫酱多一点点的血的??
omg!!!!
我流鼻血了
吓到我啊!!!
dis is de 1st time i 流鼻血>.<
haiz....
幸好有老婆在
不然我真的会惊慌失措^^
谢谢咯 yee yee 老婆^^
还害到你没有抄到文言文>.<
paiseh paiseh...
T^T

真是感谢各位“街坊”滴关心...
我没有不适...
只是无端端流鼻血...
没事的...^^

以后我会小心了^^


-THE END-

没有评论:

♥Xsiau Dai, NO copy cat!♥

♥Next X Previous♥

♥Anti-right click♥