♥Lurbe You All Ya~♥

Uploaded with ImageShack.us

♥Xsiau Dai's self-introduction♥

我的照片
Sam Yun -19 2014- -MIA college- -Single- [Thanks for being with me last time]
Art-Dance-Music-Design.
It's my life without reason.
I love it more than I can.
4 parts of my life♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Xsiau Dai's Hits♥

2009/10/5

【可悲】

讨厌讨厌讨厌!!!!!!
做莫一个月酱快过??
我都还没有玩够够~
老师就从韩国飞回来教我们补习T^T~~
讨厌!!!!!

最讨厌就是星期一补英文拉!!!
时间总是特别慢过~
每次以为已经六点了~
怎知一看手表~
妈的~
才五点二十分而已~~
so hurt~~T^T
--------------------------------------------
要考试了~
这四个字是我这生以来~
最讨厌的字~
考试每天都弄到我很烦!!!!
想读书~
看到电脑~
又想玩~
这是我的致命伤~

等到考试前一天咯~
才知道~
我不是钱不够用~
而是时间不够用~
很难想象我明年要怎样考PMR??
作弊??
去死~~haiz~~~

~~God Bless Me~~
~~love u god~~

-THE END-

没有评论:

♥Xsiau Dai, NO copy cat!♥

♥Next X Previous♥

♥Anti-right click♥