♥Lurbe You All Ya~♥

Uploaded with ImageShack.us

♥Xsiau Dai's self-introduction♥

我的照片
Sam Yun -19 2014- -MIA college- -Single- [Thanks for being with me last time]
Art-Dance-Music-Design.
It's my life without reason.
I love it more than I can.
4 parts of my life♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Xsiau Dai's Hits♥

2011/1/22

『補課♥』

今天
2011第一次的補課日

除了數學有教課之外
其它都算了
英文來個突擊
當天oral test.

毫無准備之下來個oral test
我從課本裏面找了一個題目
《Random Acts of Kindness》
感謝老師讓我們坐下來oral test
感謝老天我是最後一個oral test
【今天班上只有6個人, 3男3女】
很感謝我在毫無“人頭”壓力之下通過oral test
我很感恩了

放學後就留下來練鼓
結果4點多才回家
蠻爽的

一天就結束了=]

很累
想睡

-THE END``♥-
P/S:2月多papan kenyataan比賽, 又要煩了=[

没有评论:

♥Xsiau Dai, NO copy cat!♥

♥Next X Previous♥

♥Anti-right click♥