♥Lurbe You All Ya~♥

Uploaded with ImageShack.us

♥Xsiau Dai's self-introduction♥

我的照片
Sam Yun -19 2014- -MIA college- -Single- [Thanks for being with me last time]
Art-Dance-Music-Design.
It's my life without reason.
I love it more than I can.
4 parts of my life♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Xsiau Dai's Hits♥

2011/5/2

『四天三夜♥』

星期五到星期一这几天
我哭了两次
第一次
是因为翻不到人而哭
突然之间就想哭
第二次
就在家人面前哭
真的是
想哭就哭
没原因地哭

我选择的这条路
就要继续走下去
脚的黑青多了很多
背后也黑青了
手臂痛了
没得去renjer night
我的遗憾
书不能不读
柔道不能不练
鼓不能不打
我可以撑
死撑呗
没办法了

一天24小时
不够
在camp的那四天三夜
只有一天晨运
好幸福=]
加油
哈哈=]

哭过就算了:D


-THE END``♥-

没有评论:

♥Xsiau Dai, NO copy cat!♥

♥Next X Previous♥

♥Anti-right click♥