♥Lurbe You All Ya~♥

Uploaded with ImageShack.us

♥Xsiau Dai's self-introduction♥

我的照片
Sam Yun -19 2014- -MIA college- -Single- [Thanks for being with me last time]
Art-Dance-Music-Design.
It's my life without reason.
I love it more than I can.
4 parts of my life♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Xsiau Dai's Hits♥

2011/9/12

-

夜静谧得可怕
虚拟的星空不再纯真
许愿只是多余的
我恨深夜
只会让不想睡的人胡思乱想
原来就是这么简单
把事情复杂化是我的特征
我不喜欢我的心情
夜晚我会心情没落
我不知道为什么
只是一个心情
我讨厌
累了睡不着
只好等待第二天的黎明
如果一眨眼就天明了该多好...
-THE END-


没有评论:

♥Xsiau Dai, NO copy cat!♥

♥Next X Previous♥

♥Anti-right click♥