♥Lurbe You All Ya~♥

Uploaded with ImageShack.us

♥Xsiau Dai's self-introduction♥

我的照片
Sam Yun -19 2014- -MIA college- -Single- [Thanks for being with me last time]
Art-Dance-Music-Design.
It's my life without reason.
I love it more than I can.
4 parts of my life♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Xsiau Dai's Hits♥

2011/9/22

.....

到一个没人认识我的地方
一个人生活
一个人吃饭
一个人逛街
一个人恋爱

我曾试过
一个人逛街
其实可以很享受
只是会很落寞

我不曾试过
一个人再外吃饭
但是总有一天
我要尝试那种滋味

少了朋友陪伴的感觉
其实是怎样的

---------------------------------------------------

我想去海边
真的很想很想
很久没去了
想大喊
在这种城市生活
说真的
我压力很大
大得有点过火
应该说
太多事情一起来
有点应付不来
那种心情有点重
某些东西在心里搁着
........

-THE END``-

没有评论:

♥Xsiau Dai, NO copy cat!♥

♥Next X Previous♥

♥Anti-right click♥