♥Lurbe You All Ya~♥

Uploaded with ImageShack.us

♥Xsiau Dai's self-introduction♥

我的照片
Sam Yun -19 2014- -MIA college- -Single- [Thanks for being with me last time]
Art-Dance-Music-Design.
It's my life without reason.
I love it more than I can.
4 parts of my life♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Xsiau Dai's Hits♥

2011/9/18

-

如果说夜晚会让人感到孤独
那么钢琴曲可以让人感到寂寞

最近每晚都听很悲的钢琴曲
心是很平伏
不过再来就是孤单的情绪
我喜欢听悲伤的曲子
欢乐的旋律吗?
我不是很认同
谁叫天平一生出来就是悲情的呢=)

每个星期六晚上最喜欢做的事
听悲情旋律的钢琴曲
另一边在那边画画
很有感情
最近迷上做这种事情
尤其随心所欲画自己想要的
这是种自由
总好过我以前被约束在一个小小画室里关了2个小时
那种难熬
我受不了
没感官享受
我受不了
现在释放了
真的很不错=)

-THE END``-

没有评论:

♥Xsiau Dai, NO copy cat!♥

♥Next X Previous♥

♥Anti-right click♥