♥Lurbe You All Ya~♥

Uploaded with ImageShack.us

♥Xsiau Dai's self-introduction♥

我的照片
Sam Yun -19 2014- -MIA college- -Single- [Thanks for being with me last time]
Art-Dance-Music-Design.
It's my life without reason.
I love it more than I can.
4 parts of my life♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Xsiau Dai's Hits♥

2011/11/27

有点心酸
明年就要毕业了
真的感觉很奇怪
上了college后又要重新认识另一半朋友
有点感慨

志愿?
室内设计师
长大后最想做的事
>> 在我家建一个专用舞蹈室!!!!!!!
我一定要做到 =D

在窄小的家里跳舞
知道那种感觉吗?
很辛苦耶=.=
去租吗?
很贵, 我会很不爽=.=...

总之
我要毕业了
毕业后
我要开始为未来做好打算=))


-THE END``-

没有评论:

♥Xsiau Dai, NO copy cat!♥

♥Next X Previous♥

♥Anti-right click♥