♥Lurbe You All Ya~♥

Uploaded with ImageShack.us

♥Xsiau Dai's self-introduction♥

我的照片
Sam Yun -19 2014- -MIA college- -Single- [Thanks for being with me last time]
Art-Dance-Music-Design.
It's my life without reason.
I love it more than I can.
4 parts of my life♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Xsiau Dai's Hits♥

2012/4/3

-

我小心翼翼地踩着每一步
我已经分化好我的行程
可是为什么当我那么兴奋接受一个请求时
总有事情阻碍我?
我恨
每次都会有东西把我的行程搅乱
我不得不重新计划
我恨
为什么就不能让我静静做好一件事情?
为什么总有一些事情必须打扰我计划好了的事情
就是这样
让我讨厌我的制服团体的老师
去州赛, 一个就够!
何必要2个?!
我要做我的事情
何必插手?!
每次就是想弄得我有退出的想法
我真的很恨

-THE END``-

没有评论:

♥Xsiau Dai, NO copy cat!♥

♥Next X Previous♥

♥Anti-right click♥