♥Lurbe You All Ya~♥

Uploaded with ImageShack.us

♥Xsiau Dai's self-introduction♥

我的照片
Sam Yun -19 2014- -MIA college- -Single- [Thanks for being with me last time]
Art-Dance-Music-Design.
It's my life without reason.
I love it more than I can.
4 parts of my life♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Xsiau Dai's Hits♥

2013/2/16

-

古家铭
我一直以来对你的期望很大
可你竟然是让我感到最失望的那个
从几时起你开始变得公私不分?
为了玩
你竟然可以逃过公事
为了玩!!!
如果
如果你是有急事
all right, I nothing to say about it.
But what I heard is you just want to get some joyful and you refuse to go for performance.
Are you playing?
Fine, I can play with you too.
Disappointed on you.

没责任感
学不会公私分明
凭什么让别人能够看得起你?

从这一刻起, 我鄙视你.
为了女朋友你可以抛弃一切
长大后
你是不是可以为了女朋友
抛弃你的工作不顾
只为了他
我可以告诉你
的确
你会让她感到窝心
但换个角度一想
你已经没有这个资格
胜任更高的职位
只因为你的不成熟.

我真的对你很失望.

止.

没有评论:

♥Xsiau Dai, NO copy cat!♥

♥Next X Previous♥

♥Anti-right click♥