♥Lurbe You All Ya~♥

Uploaded with ImageShack.us

♥Xsiau Dai's self-introduction♥

我的照片
Sam Yun -19 2014- -MIA college- -Single- [Thanks for being with me last time]
Art-Dance-Music-Design.
It's my life without reason.
I love it more than I can.
4 parts of my life♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Xsiau Dai's Hits♥

2013/9/15

’Sign‘ 韩片

最近一直疯韩片.
刚追完‘sign'
蛮久的戏了.
我不明白为什么医生最后死了.
他死的那一刻我多希望有奇迹出现.
可最后他是自愿喝下那杯毒茶
我哭了.
难过.
为了抓一个犯人, 死了6个人.
世间权利最重要?
去死吧.
我恨.
才刚开始要在一起的情人
就这样被拆散了.
虽然是自愿的.
可还是不甘心.
啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊
真的很想很想很想大哭一场
为什么啊啊啊啊......

止.

没有评论:

♥Xsiau Dai, NO copy cat!♥

♥Next X Previous♥

♥Anti-right click♥