♥Lurbe You All Ya~♥

Uploaded with ImageShack.us

♥Xsiau Dai's self-introduction♥

我的照片
Sam Yun -19 2014- -MIA college- -Single- [Thanks for being with me last time]
Art-Dance-Music-Design.
It's my life without reason.
I love it more than I can.
4 parts of my life♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Moving forward to 100th♥

♥Xsiau Dai's Hits♥

2016/4/1

久違的部落格😊😊

有時候不得不承認
自己看不清這個社會
已經很久很久沒有掏出真心交朋友了
朋友相處不是一朝一夕
朋友矛盾見解多
其實我真的很願意相信我目前為止交的朋友都很值得我去信任
我也相信每個人的見解
但有時候累了還真的什麼都不想想了
每個人的城府深不深我不知道
我只知道我每次都透過不同的層次來深交朋友
謝謝你們給我的回憶
無論過客也好,摯友也罷
久不聯繫的我也依然想念以前的日子
我嫉妒的 我期望的 我渴望的
都過去吧
其實最簡單的
也只是有你們

没有评论:

♥Xsiau Dai, NO copy cat!♥

♥Next X Previous♥

♥Anti-right click♥